Assalamualaikum..



P/S : Jahat ----> Baik ^^ [mampukah korg berubah ?]

19 kuntum bunga Rose utk Sara ! ^^:

ZWAN SABRI said...

InsyaAllah, akan ku nerusaha untuk menghindari drpd perilaku macam gambaq2 kat atas tu.. ;)

MySuaraBlog: Sila Duduk Rapat2, JANGAN Duduk Renggang2

Han$ Xy said...

try try:)

Red said...

Insyaallah.. Dengan izin Allah =)


You Will Get Back What You Give. True Story.
(Ayat aku pedas. Jangan baca kalau mentaliti korang tak kuat)

sara zainol said...

zwan : Alhamdulillah.. cuba ye !

hans xy : iye,harus ok.. ^^

red : kuatkn iman , insyaallah boley ^^

Miss Lalunn said...

insyallah , bulan mulia mcam ni la sesuai if nak buad perubahann. ;)

xshahidx said...

happy ramadhan al mubarak

mr.syazwan said...

insyALLAH..

mampu merubah kepada kebaikan

untuk agama, bangsa & negara

=_=

Am said...

insyaallah...
memanfaatkan bulan ramadhan tahun ni sebaiknya =)

SimplySeoul said...

Mudah-mudahan mampu...

alif ismail said...

hum...alif jarang nampak simbol2 macam ni kat public...huhuu...kalau ade kan bagus..

sara zainol said...

miss lalunn : ye betoi..^^ harap begitu jgk.. ad perubahan pd diri ini ^^

xshahidx : salam ramadhan al-mubarak jgk ^^

mr.syazwan : aminn :) harap kamu mampu ye:) buat yg terbaek !

Am : ye, akan sara manfaatkannye sebaik mungkin..

simplyseoul : ye. aminn :)

alif ismail : ye. bkn jarang. ttp xda pon kt public.. lau ad mmg bagus alif :)

Awan said...

satu ingatan yang bagus...:D

: : sang drama king : : said...

: : kita cuba la brubah sdkit demi sdikit . mmg sukar klau nk ubah sgalanya dgn sekelip mata . tapi manusia ni dijadikan dengan fitrah nya . sbb Allah ad firman dalam surah ar-Rum , yg mna mksudnya " fitrah Allah mnjadikan manusia (dengan keadaan bersedia dari semulajadinya utk menerimanya .
renung2 kan~

:D

saiazuan said...

hapy ramadhan too :)

sara zainol said...

Awan : ingat mengingati itu perkara mulia :)

sang drama king : ye, xperlulah berubah secara mendadak.. sedikit demi sedikit la.. ap ap pon bersih hati kita dulu, then baru berubah kn?..

saiazuan : :) to u too, happy ramadhan .

Fezul Fadhley said...

insyaAllah...

sara zainol said...

fezul : aminn.. insyaallah wak boley.. :)

aiEz said...

InsyaAllah mmpu utk berubah..selama mana pulak nak jht je pn..kn?..hee

sara zainol said...

aiez : aminn.. ye betoi tu.. :) sama samalah kita berubah ek.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...